Sistemos kūrėjas

Tel. (8 5)  215 0575
El. p. maps@hnit-baltic.lt
www.hnit-baltic.lt

Naudojama
technologija






Apklausa

Kokios informacijos norėtumėte ieškoti per Maps.lt?

Įmonių, degalinių, bankų informacijos

Kaimo turizmo sodybų

Eismo informacijos realiu laiku

Lankytinų objektų informacijos

Nekilnojamojo turto informacijos

Reklama Maps.lt

Reklaminiai skydeliai Maps.lt svetainėje

Reklaminiai skydeliai - grafiniai reklaminiai paveiksliukai, dažniausiai pateikiami portalų viršuje arba šonuose. Tai yra dažniausiai naudojama reklamos internete forma. Jie gali būti tiek statiški, tiek ir animuoti. Dažniausiai Lietuvoje naudojami reklaminiai skydeliai yra šių dydžių (pikseliais): 468x60 ir 120x60, o taip pat didesni 120x600 (Skyscraper) bei 750x100 (Billboard). Reklaminiai skydeliai Maps.lt svetainėje gali būti rodomi pasirinktinai dvejuose puslapiuose: tituliniame arba vidiniame (žemėlapio) puslapyje. Pirmojo (titulinio) puslapio peržiūrų sulaukiama 45% visos svetainės peržiūrų dalies, o vidinio puslapio (žemėlapio) - 55%. Priklausomai nuo pasirinkto puslapio reklamai, yra pritaikomos ir reklaminio skydelio pozicijos Maps.lt svetainėje. Reklamos pozicijų Maps.lt svetainėje schemos pateikiamos sekančiuose paveikslėliuose.

Reklaminių skydelių pozicijos Maps.lt svetainėje tituliniame puslapyje:

Reklaminių skydelių pozicijos Maps.lt svetainėje vidiniame puslapyje (žemėlapyje):

Reklaminiai skydeliai gali būti statiniai arba dinaminiai. Priklausomai nuo pasirinktos pozicijos yra siūlomas reklaminių skydelių formatas, aplinka ir ribojimai (plačiau sekančiose lentelėse):

 

 

Plačiau apie kiekvieną reklaminių skydelių tipą:

 

Išsiplečiantys skydeliai (Expand billboard). Tai yra reklaminis skydelis, tik su dydžio padidinimo galimybe. Jį paspaudus arba ant jo užvedus pelę, skydelis gali išsiplėsti iki 400 proc. Lankytojas šį veiksmą gali atlikti ir atsitiktinai, vesdamas pelę link viršutinio portalo ar naršyklės meniu.

Animuotos užsklandos (Floating ad). Animuota užsklanda pasirodo virš peržiūrimo puslapio. Kol pasibaigia užsklandos scenarijus, portalo lankytojas negali peržiūrėti uždengtos informacijos ir geriau atkreipia dėmesį į reklamą. Kad nesukelti lankytojų nepasitenkinimo, reklamos trukmė ribojama iki 10 sekundžių, užsklanda privalo turėti išjungimo mygtuką. Animuotos užsklandos paprastai derinamos su reklaminiais skydeliais. Tai viena iš efektyviausių reklamos priemonių, didinančių prekės ženklo žinomumą ir asociacijas su reklamine žinute.

Iššokantys langai (Brandmark). Ši reklamos forma panaši į paprastą iššokantį langą, tačiau jam suteikta individuali reklamuojamo daikto ar prekės ženklo forma. Šiuo atveju flash technologijos leidžia sujungti neribotas kūrybos galimybes su vartotojo interaktyvumu. Tokie iššokantys langai privalo turėti išjungimo mygtukus, galimybę perkelti iš vienos tinklapio vietos į kitą. Ši reklamos forma ypatingai efektyvi, norint atkreipti vartotojo dėmesį į reklamuojamą produktą.

 

Scroller. "Bėganti" 35 pikselių aukščio juosta, kuri gali būti talpinama tiek tinklapio apatinėje, tiek ir prie kairiojo ar dešiniojo naršyklės lango krašto.


 
  Atgal | Į viršų   Spausdinti